GRUPPETRENINGER

Som Studiomedlem kan du bruke vårt treningssenter og vårt utstyr når du vil og så lenge du vil innenfor åpningstidene.

Som Studiomedlem MED gruppetimer kan du melde deg på så mange og hvilke gruppertimer du ønsker - når du vil.

Bli medlem, sjekk timeplanen og meld deg på:

Spinning

Spinning er en type kondisjonstrening på sykkel med bruk av musikk. Passer for alle nivåer og er en treningsform som gir lite belastning på føtter og rygg. 

Shape up

Stasjonsbasert styrketrening.

Bootcamp 12-16 år

Trening for ungdom mellom 12 og 16 år. Opplegget er variert der du jobber med grunnleggende styrke, kondisjon og bevegelighet. Her lærer du trygg og effektiv trening av Personlig trener. 

Pilates

har hovedfokus på en sterk kjernemusklatur, og handler om å bygge opp den indre støttemuskulaturen grundig fra bunnen av, slik at vi kan bære kroppen på en korrekt måte. Treningen utføres med rolige og skånsomme, men effektive øvelser. I disse øvelsene er man hele tiden i bevegelse, man stopper sjeldent opp i statiske posisjoner. Pilates har fokus på bevegelighet, balanse, styrke og pust. Pilates passer for alle, uansett kjønn, alder, fysisk status og treningsbakgrunn. Øvelsene kan modifiseres og dermed utføres av alle.

Utesykling

Vi sykler ute i grupper.

ZUMBA® FITNESS

Zumba er en treningsform som er basert på  aerobic og dans utført til 

latinamerikansk musikk. Det består av relativt enkel koreografi og bevegelser. Den grunnleggende ideen bak denne treningsformen er at man kan slippe seg løs, danse og ha det morsomt mens man trener. Dansetrinn er inspirert fra merengue, samba, salsa, reggaeton, cumbia og flamenco

Spinning interval

Intervall time der det veksles mellom høy og lav intensitet over korte eller 

lengre perioder.  Denne type trening er effektiv og ideellfor deg som er ute etter bedre form ogøkt lunge - og hjertekapasitet.

Tabata

Tabata består av 20 sekunder høyintensitets intervalltrening og 10 sekunder pause. Dette blir repetert åtte ganger. Dvs til sammen fire minutter før man bytter til nye øvelser. Her er det om å gjøre så mange repetisjoner som mulig på de 20 sekundene intervallene varer. Man jobber med andre ord i eget tempo ut ifra egne forutsetninger. Gøy time med styrke og kondisjon. Funksjonelt og effektivt!

Wod

“Wod” står for Workout of the day. Innholdet I økten vil derfor variere fra dag til dag.

Du vil møte en kombinasjon av styrke, kondisjon, kroppsvekt, gymnastikk og eksplosiv styrke. Noen økter er korte og intensive, mens andre er lengre med lavere intensitet. Møt opp å se hva dagens økt består av!

Dametimen

Variasjon mellom sirkeltrening, puls, styrke, balanse og bevegelighet

Løpegruppe

Personlig trening

Vi tilbyr personlig trening en til en eller til mindre grupper

En Personlig trener (PT) er sertifisert innen trening og kosthold. En PT skreddersyr treningen etter ønsket målsetning og sørger for at dere gjennom et samarbeid oppnår ønsket resultat! Trening med PT er noe annet enn hva du er vandt med, det kan være utfordrende der du plir pushet litt ekstra. Men trening med PT er inspirerende. Du vil kjenne mest på mestringsfølelse og gode resultater som kommer av hardt arbeid over tid.

LES MER OM VÅRE PT-ER HER!

Yoga

En rolig time som gir deg fleksibilitet og ro i kropp og sinn. Du vil få verktøy som gir mulighet for hvile og avspenning for muskler, bindevev, nervessystemet og dine tanker.

Å praktisere kundaliniyoga kan gi sterke og synerlige resultater på kort tid. Dette er en yogaform som passer for alle, timene og øvelsene tillpasses den enkelte.

Bootcamp

Boot Camp er den ultimate treningen for deg som vil utfordre seg selv, tone kroppen og bli sterk. Hver uke trener du og teamet ditt sammen med en erfaren personlig trener som passer på at dere får en steinhard og effektiv trening som gir synlige resultater. Alt du trenger å gjøre, er å komme til riktig tid, så vil du få den morsomste og beste treningsopplevelsen du noen gang har hatt. Er du klar?

Mix workout

Styrketrening i sirkel der du trener både styrke og utholdenhet på en og samme tid. Du skal igjennom et sett med øvelser som går på tid med minimalt med pauser. Øvelsene varierer og vi jobber med styrke og balanse i samme økt. Dette er en sirkeltreningsøkt der du får både muskler og hjerte til å jobbe. Vi bruker et stort utvalg variasjon av utstyr som kettlebels, stepkasser, strikker og manualer.

Passer for alle! Vi har alltid andre og lettere øvelser på lager om du skulle trenge noen alternativer.

Senior herrer

Stasjonære varierte øvelser med fokus på balanse, styrke, kjerne,puls og bevegelighet.

SOMA MOVE®

er en ganske ny treningsform i Norge. Den anses som en helhetlig treningsform, da den rent fysisk omfatter alle treningsbare aspekter, som styrke, mobilitet, balanse, koordinasjon, spenst og kondisjon. SOMA MOVE® bygger på en intensjon om å gjøre effektive, sammenhengende  ("flow") bevegelser for å fremme en naturlig, funksjonell og veltrent kropp. Man jobber i eget tempo, ut fra eget nivå og man leker med bevegelsene på matten!

Kontakt oss

Fyll ut skjemaet og send inn!

Du vil høre fra oss innen kort tid.

Du kan også kontakte oss på telefon eller på e-post:

E-post: post@formtreningssenter.no

Tlf.: 63 79 75 55

ADRESSE:

Serviceveien 1

1940 Bjørkelangen

ÅPNINGSTIDER:

05.00 - 23.00 ALLE DAGER

TIL TOPPEN / HJEM